Умови та положення повернення або обміну товару
В інтернет-магазині "Gastro24" передбачена можливість повернення або обміну купленого вами товару. Обміняти або повернути товар можна протягом 14 днів після купівлі. Для цього потрібно зберегти оригінальне пакування, а також надати чек або документи, які підтверджують факт купівлі в нашому магазині. Для повернення товару потрібно створити заявку на нашому сайті.
Ми не приймаємо товар на обмін або повернення тільки в таких випадках:
- пошкоджено оригінальне пакування;
- розукомплектація товару;
- товар був у використанні або має ознаки, що вказують на цей факт (відколи, подряпини, тріщини, залишки їжі, сліди жиру тощо);
- ушкодження шильд і / або заводського маркування.
Якщо куплене вами обладнання не працює, для обміну або повернення потрібно отримати рішення сервісного центру про те, що не були порушені правила експлуатації. Будь-який обмін або повернення проводиться після того, як обладнання буде перевірено в сервісному центрі.
Зверніть увагу! Якщо ви відправляєте товар на повернення або обмін транспортною компанією, вам потрібно телефоном повідомити номер декларації. Всі витрати з обміну та поверненню клієнт відшкодовує своїм коштом. Як тільки ми отримаємо товар, менеджер зв'яжеться з вами і надасть інформацію про повернення коштів. Повернення грошей здійснюється на банківську карту клієнта протягом двох тижнів після отримання нами товару.